Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3,4 - letnich
|
Czas od-do |
Czas trwania |
Organizacyjna forma aktywności |
|
6.00 – 7.00 |
1 |
Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
|
7.00 – 8.00 |
1 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi. Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence |
|
8.00- 8.30 |
0.30’ |
Śniadanie |
|
8.30 – 9.00 |
0.30’ |
Czynności higieniczno-porządkowe |
|
9.00 – 9.30 |
0.30’ |
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
|
9.30 – 10.15 |
0.45’ |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi |
|
10.15 – 11.15 |
1 |
Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
|
11.15 – 11.30 |
0.15’ |
Czynności higieniczno- porządkowe |
|
11.30 – 12.00 |
0.30’ |
Obiad |
|
12.00 – 13.40 |
1.30’ |
Wypoczynek na leżakach, bajkoterapia, relaks przy muzyce |
|
13.40 – 14.00 |
0.20’ |
Czynności higieniczno-porządkowe |
|
14.00 – 14.15 |
0.15’ |
Podwieczorek |
|
14.15 – 14.30 |
0.15’ |
Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające |
|
14.30 – 16.00 |
1.30’ |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie |
|
16.00 – 17.00 |
1 |
Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5,6 -letnich
|
Czas od-do |
Czas trwania |
Organizacyjna forma aktywności |
|
6.00 – 7.00 |
1 |
Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
|
7.00 – 8.00 |
1 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi. Ćwiczenia poranne |
|
8.00 – 8.30 |
0.30’ |
Śniadanie |
|
8.30 – 9.00 |
0.30’ |
Czynności higieniczno-porządkowe |
|
9.00 – 10.00 |
1 |
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
|
10.00 – 10.30 |
0.30 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi |
|
10.30 – 11.20 |
0.50’ |
Spacer, obserwacje przyrodnicze, zabawy na świeżym powietrzu |
|
11.20 – 11.30 |
0.10’ |
Czynności higieniczno-porządkowe |
|
11.30 - 12.00 |
0.30’ |
Obiad |
|
12.00 – 13.45 |
1.45’ |
Bajkoterapia/czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające |
|
13.45 – 14.00 |
0.15’ |
Czynności higieniczno-porządkowe |
|
14.00 – 14.15 |
0.15’ |
Podwieczorek |
|
14.15- 14.45 |
0.30’ |
Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści |
|
14.45 – 15.00 |
0.15’ |
Prace użyteczne – porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody itp. |
|
15.00 – 16.00 |
1 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie |
|
16.00 – 17.00 |
1 |
Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |

81-578 Gdynia
ul. Wiczlińska 50B