Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Projekt Edukacyjny ''Z FENKIEM W ŚWIECIE WARTOŚCI I EMOCJI'' 

 

 

"Z FENKIEM W ŚWIECIE WARTOŚCI I EMOCJI" 

projekt edukacyjny

 




,,Z Fenkiem w świecie wartości i emocji”- projekt edukacyjny wspierający rozwój społeczny i emocjonalny dzieci w wieku przedszkolnym, w oparciu o serię książek „Przygody Fenka”.

Autorski projekt realizowany będzie w grupach Pszczółki i Żuczki. Dzieci na podstawie książeczek z serii „Przygody Fenka” wprowadzone zostaną w świat wartości i emocji.

 

Cele projektu:

 

  • Budowanie systemu wartości

  • Poznanie wartości takich jak empatia, wyrozumiałość, szacunek i wrażliwość

  • Kształtowanie umiejętności pracy w zespole, szukania kompromisów, optymalnych rozwiązań

  • Kształtowanie szacunku do siebie i innych

  • Rozwijanie poczucia odpowiedzialności za siebie i innych

  • Kształtowanie postaw tolerancji



 

Bloki tematyczne – serie i tytuły:



  • Październik – seria: Cechy, tytuł: Empatia, seria; Dobre zachowanie, tytuł: Kultura rozmowy,

  • Listopad – seria: Emocje, tytuł: Zazdrość, Miłość, Szczypanie

  • Grudzień – seria: Emocje. tytuł: Wdzięczność, Skarżenie,

  • Styczeń – seria: Dobre zachowanie, tytuł: Rozwiązywanie konfliktów, Sprzątam po zabawie

  • Luty – seria: Emocje, tytuł: Złość, seria: Dobre zachowanie, tytuł: Potrafię się dzielić

  • Marzec – seria: Cechy, tytuł: Asertywność, seria: Relacje, tytuł: Trudno usiedzieć w miejscu

  • Kwiecień – seria: Trudne sprawy, tytuł: To moje ciał, seria: Dobre zachowanie, tytuł: Nie przeszkadzam

  • Maj – seria: Wartości, tytuł: Szacunek, Cierpliwość, Odpowiedzialność

  • Czerwiec- seria: Cechy, tytuł : Samodzielność, seria: Relacje, tytuł: Porządek musi być

 

 

 

 

Data dodania: 2023-11-02 08:23:39
Data edycji: 2024-03-26 10:04:24
Ilość wyświetleń: 169
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej