Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Treści programowe na październik

 

Planet of shapes

Grupa Żuczki

 

Drodzy rodzice!

 

Na naszych zajęciach językowych:

 

  • poznajemy i utrwalamy słownictwo związane z kosmosem, nazwy figur geometrycznych, kolory i liczby 1 – 5,
  • poznajemy piosenki oraz rymowanki: Let’s take the lift, The Space flash, What can it be?, Yes, I can!,
  • słuchamy i na różne sposoby odgrywamy historyjkę, w której Boo oraz elfy obserwują przez kosmiczny teleskop planetę figur geometrycznych,
  • utrwalamy poznane słownictwo w zabawach: muzycznych, rytmicznych, ruchowych, badawczych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych, z elementami dramy, sensorycznych
    i innych,
  • uczymy się rozpoznawać zapis graficzny niektórych słów.

 

Kluczowe słowa i zwroty, które dzieci poznały i stosowały podczas zajęć językowych:

 

lift –  winda

circle – koło, okrąg

triangle – trójkąt

square – kwadrat

star – gwiazda

yellow – żółty

red – czerwony

blue – niebieski

pink – różowy

purple – fioletowy

telescope – teleskop

space rocket – rakieta kosmiczna

space robot – kosmiczny robot

Yes, I can! – Tak, potrafię (umiem)!

 

I love Boo składa się z 8 rozdziałów głównych i 2 modułów dodatkowych. Na zajęciach dzieci zapoznają się z nowym materiałem i utrwalają go, uczestnicząc w zabawach stymulujących nie tylko rozwój językowy, ale także ogólny. Szczególną cechą kursu jest aktywizowanie wszystkich zmysłów w zabawach multisensorycznych, co pomaga dzieciom skuteczniej utrwalać poznane słownictwo.

 

Propozycje zabaw językowych w domu:

 

  1. Poproś dziecko, by poszukało w swoim otoczeniu (zarówno w domu, jak i poza nim) przedmiotów, w których odnajdzie kształt figur geometrycznych: Find a triangle
    (a circle/…)!
  2. Narysujcie dowolną ilustrację składającą się wyłącznie z figurek geometrycznych (dom, auto, postać).

 

 

Some rainbow soup, anyone?

Grupy: Żabki/Biedronki/Rybki/Ważki/Świerszczyki/Pszczółki

 

Drodzy rodzice!

 

Na naszych zajęciach językowych:

 

  • poznajemy i utrwalamy słownictwo związane z warzywami i gotowaniem zupy oraz z jedzeniem,
  • poznajemy piosenki i rymowanki: The Vegetable Flash!, My Rainbow Soup!, I am Hungry!,
  • słuchamy i na różne sposoby odgrywamy historyjkę, w której Boo oraz elfy wspólnie przygotowują tęczową zupę,
  • utrwalamy poznane słownictwo w zabawach: muzycznych, rytmicznych, ruchowych, badawczych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych, z elementami dramy, sensorycznych i innych,
  • rozwijamy sprawność rozumienia ze słuchu oraz sprawność komunikacyjną.

 

Kluczowe słowa i zwroty, które dzieci poznały i stosowały podczas zajęć językowych:

 

carotts – marchewka

corn – kukurydza

peas – groszek

beetroots – buraki

Yellow – żółty

orange – pomarańczowy

red – czerwony

blue – niebieski

green – zielony

purple – fioletowy

pink – różowy

pot – garnek
rainbow soup – zupa tęczowa

Do you want…? – Czy chcesz…?

No, thank you! – Nie, dziękuję.

Yes, I do! –  Tak, proszę.

 

I love Boo składa się z 8 rozdziałów głównych i 2 modułów dodatkowych. Na zajęciach dzieci zapoznają się z nowym materiałem i utrwalają go, uczestnicząc w zabawach stymulujących nie tylko rozwój językowy, ale także ogólny. Szczególną cechą kursu jest aktywizowanie wszystkich zmysłów w zabawach multisensorycznych, co pomaga dzieciom skuteczniej utrwalać poznane słownictwo.

 

Propozycje zabaw językowych w domu:

 

  1. Poproś dziecko, by z zamkniętymi oczami powąchało i/lub posmakowało niektórych warzyw i spróbowało nazwać je po angielsku: Smell it/taste it! What is it?
  2. Pozwól dziecku, by pomogło Ci w gotowaniu zupy; wspólnie zaśpiewajcie piosenkę My Rainbow soup!

 

 

Fruit salad!

Grupa Motylki

Drodzy rodzice!

 

Na naszych zajęciach językowych:

 

  • poznajemy i utrwalamy nazwy kolorów, owoców oraz słownictwo związane z jedzenie,
  • poznajemy piosenkę: Chop, chop!,
  • słuchamy historyjki, w której elfy oraz Boo przygotowują sałatkę owocową, i na różne sposoby tę historyjkę odgrywamy,
  • utrwalamy poznane słownictwo w zabawach: muzycznych, rytmicznych, ruchowych, badawczych, konstrukcyjnych, manipulacyjnych, z elementami dramy, sensorycznych,
  • rozpoznajemy owoce po kształcie i zapachu.

 

Kluczowe słowa i zwroty, które dzieci poznały i stosowały podczas zajęć językowych:

 

fruit – owoce

aplle – jabłko

pear – gruszka

banana – banan

fruit salad – sałatka owocowa

plate – talerz

red – czerwony

yellow – żółty

green – zielony

 

I love Boo składa się z 8 rozdziałów głównych i 3 modułów dodatkowych. Na zajęciach dzieci zapoznają się z nowym materiałem i utrwalają go, uczestnicząc w zabawach stymulujących nie tylko rozwój językowy, ale także ogólny. Szczególną cechą kursu jest aktywizowanie wszystkich zmysłów w zabawach multisensorycznych, co pomaga dzieciom skuteczniej utrwalać poznane słownictwo.

Propozycje zabaw językowych w domu:

  1. Przygotujcie wspólnie sałatkę owocową: poproś dziecko, aby układało na talerzu właściwe owoce: Put the apple/ the pear/ the banana on the plate, please!
  2. Poproś dziecko, by  zamknęło oczy, podawaj mu kolejno owoce do dotknięcia/powąchania/posmakowania i zachęcaj do nazywania ich w angielsku (What is it?). Potem zamieńcie się rolami.

 

 

 
 
 
 
Data dodania: 0000-00-00 00:00:00
Data edycji: 2020-10-12 11:50:36
Ilość wyświetleń: 1033
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej