Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

ŻUCZKI

Co w trawie piszczy?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nauczyciele prowadzący grupę:
p. Aleksandra G. i p. Karolina Cz.
Woźna
oddziałowa: p. Monika B.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozkład zajęć:
Angielski: wtorki i czwartki
Rytmika: środa
Sportowe: piątek
Koło matematyczne: co drugi wtorek
Koło Savoir vivre: co drugi wtorek
Koło jęz. Angielskiego: środa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co w tym miesiącu?

  1. Nasza grupa
  2. Emocje i Uczucia
  3. Jesienne Impresje
  4. Babie lato
  5. Kody jesieni

Zamierzania  dydaktyczno - wychowawcze (cele główne): 

Cele operacyjne (Dziecko):

  • podaje nazwę swojej grupy przedszkolnej,
  • odpowiada na pytanie: Jak masz na imię?,
  • wymienia co najmniej trzy imiona kolegów i koleżanek ze swojej grupy,
  • podaje imię swojej wychowawczyni/ swojego wychowawcy,
  • rozpoznaje swój znaczek identyfikacyjny (emblemat) wśród innych znaczków,
  • śpiewa w grupie pierwszą zwrotkę i refren piosenki Jak się masz?
  • odpowiada na pytanie: Jakie jest nasze przedszkole?,
  • wskazuje kąciki w sali przedszkolnej,
  • wie, co może być pamiątką z wakacji,
  • podaje trzy przykłady pamiątek z wakacji,
  • potrafi odpowiedzieć na pytania: Co potrafią moje ręce? Co potrafią moje nogi?,
  • wymienia pracowników przedszkola (dyrektor, moja pani, kucharka itp.),
  • śpiewa w grupie drugą zwrotkę piosenki Jak się masz?,
  • wie, jak należy się witać z rówieśnikami, a jak z dorosłymi
  • rozpoznaje dzieci ze swojej grupy przedszkolnej,
  • zna imiona dzieci w swojej grupie,
  • wie, jak należy zachować się w ogrodzie przedszkolnym,
  • podaje co najmniej dwa przykłady zabaw na świeżym powietrzu,
  • śpiewa wraz z grupą trzecią zwrotkę piosenki Jak się masz?
  • wyróżnia dźwięki w najbliższym otoczeniu,
  • potrafi odpowiedzieć na pytanie, skąd pochodzi dźwięk,
  • świadomie operuje głosem (mówi szeptem, cicho, głośno),
  • tworzy dźwięki z wykorzystaniem przedmiotów z najbliższego otoczenia,
  • odpowiada na pytanie, jaki dźwięk lubi (cichy głośny),
  • układa przedmioty zgodnie z poleceniem N.,
  • wskazuje na kartce górę i dół,
  • składa kartkę na pół,
  • potrafi wymienić co najmniej trzy normy obowiązujące w grupie,
  • wie, jak się zachować, gdy złamie normę społeczną.
  • ustawia się w kole,
  • inscenizuje ruchem i gestem treść piosenki,
  • śpiewa pierwszą zwrotkę piosenki Świat emocji,
  • tworzy ilustrację plastyczną do treści piosenki Świat emocji,
  • wie, jak się gra na instrumentach perkusyjnych,
  • rozpoznaje instrumenty perkusyjne,
  • wystukuje rytm na wybranym instrumencie perkusyjnym
  • odpowiada na pytanie: Jak wygląda złość?,
  • wymienia co najmniej jeden sposób na radzenie sobie ze złością,
  • maszeruje po okręgu – jedno dziecko za drugim,
  • śpiewa drugą zwrotkę piosenki Świat emocji.
  • naśladuje dźwięki jesieni,
  • śpiewa pierwszą zwrotkę i refren piosenki Przebojowa jesień,
  • wykonuje krok dostawny,
  • gra na trójkącie i bębenku,
  • wykonuje pracę plastyczną Jesienne liście.
  • wita się kulturalnie,
  • poprawnie oddycha (wdech nosem, wydech ustami),
  • podaje skojarzenia do przykładów,
  • przelicza w zakresie 10,
  • odpowiada na pytanie: Jak przedszkolaki witają jesień?
  • śpiewa pierwszą zwrotkę i refren piosenki Babie lato,
  • wykonuje krok dostawny w rytm muzyki, rozpoznaje wybrane instrumenty muzyczne, 
  • lepi pajączki z plasteliny.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W tym miesiącu uczymy się piosenki:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nasza grupa w tym roku bierze udział w projekcie:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W naszej grupie uczymy się, bawimy i zdobywamy nowe umiejętności!

 

 

Data dodania: 2021-06-28 13:05:30
Data edycji: 2025-09-21 15:48:46
Ilość wyświetleń: 2811
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej