Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

ŻUCZKI

                                                                                         

 

Witamy w zakładce "ŻUCZKÓW"

 

Wychowawczynie grupy:              mgr Natalia Reiter, 

                                                             mgr Joanna Parzątka-Lipińska

Woźna oddziałowa:                         Monika Doering

 

Godziny pracy grupy:   poniedziałek - czwartek 8.00 - 15.30  /  piątek 8.00 - 15.00                             

J. angielski:    piątek   12.00 - 13.00

 

 

Tematy kompleksowe w październiku:

  1. Idzie jesień... przez ogród i sad,
  2. Idzie jesień... do zwierząt,
  3. Skąd mamy te produkty,
  4. Idzie jesień... przez las, park

Zamierzenia  wychowawczo – dydaktyczne (cele główne):

  • rozwijanie mowy,
  • wzbogacenie wiadomości na temat życia i zwyczajów wybranych zwierząt,
  • rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter,
  • rozwijanie słuchu fonematycznego,
  • odkrywanie zapisów cyfrowych liczb 1 i 2,
  • rozwijanie umiejętności liczenia,
  • rozwijanie sprawności fizycznej,
  • rozwijanie świadomości własnego ciała,
  • rozwijanie ekspresji ruchowej,
  • doskonalenie poczucia rytmu,
  • rozwijanie wrażliwości: wzrokowej, węchowej, smakowej i dotykowej,
  • rozwijanie umiejętności wnioskowania na podstawie obserwacji i doświadczeń,
  • zdobywanie wiadomości na temat zmian zachodzących w życiu wybranych zwierząt jesienią,
  • odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 3,
  • ćwiczenie umiejętności odtwarzania w skupieniu prostych przebiegów rytmicznych,
  • rozwijanie umiejętności wokalnych,
  • rozwijanie zainteresowań przyrodniczych,
  • rozwijanie rozumowania przyczynowo-skutkowego,
  • poznawanie w zabawie właściwości wybranych produktów (orzechów),
  • kształtowanie zdolności uważnej obserwacji i umiejętności wyciągania wniosków dotyczących zaobserwowanych zjawisk,
  • dostrzeganie walorów poznawczych książek, albumów,
  • rozwijanie orientacji w schemacie własnego ciała i w przestrzeni,
  • nazywanie symboli i znaków znajdujących się w otoczeniu,
  • poznawanie pracy osób wykonujących wybrane zawody,
  • zapoznanie z figurą geometryczną – prostokątem,
  • utrwalanie nazw liczebników porządkowych,
  • wdrażanie do rekreacji ruchowej,
  • rozwijanie zdolności prawidłowej reakcji na ustalone sygnały,
  • opanowanie tekstu nowej piosenki,
  • zapoznanie z różnymi rodzajami ziarna, pieczywa oraz z etapami produkcji chleba (w piekarni),
  • poznawanie zastosowania i właściwości fizycznych mąki i wełny,
  • pobudzanie zmysłów,
  • poznawanie etapów otrzymywania papieru,
  • doskonalenie umiejętności myślenia logicznego,
  • wyrażanie ekspresji twórczej podczas czynności konstrukcyjnych,
  • utrwalanie prawidłowej artykulacji poszczególnych głosek i grup spółgłoskowych,
  • odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 4,
  • wyrabianie swobody ruchów podczas zabawy z wykorzystaniem rekwizytu,
  • rozwijanie umiejętności układania rymów,
  • rozwijanie umiejętności opisywania cech charakterystycznych,
  • rozwijanie zainteresowań otaczającą przyrodą,
  • uświadamianie wpływu wiatru na życie człowieka,
  • budzenie satysfakcji z wykonanej pracy,
  • doskonalenie umiejętności myślenia logicznego,
  • rozwijanie orientacji na płaszczyźnie,
  • rozwijanie mowy, kształtowanie umiejętności właściwego doboru stroju do pogody,
  • rozwijanie słuchu fonematycznego i nazywanie poznanych liter,
  • opanowanie prostych figur tanecznych,
  • rozumienie konieczności przestrzegania reguł gry,
  • WAŻNE WYDARZENIA:

 

Temat: Data:

Dzień Zwierząt

04.10.2024

Dzień Uśmiechu

07.10.2024

Dzień Edukacji Narodowej

14.10.2024

Dzień Chleba

16.10.2024

Dzień Dyni

28.10.2024

 

Data dodania: 2021-06-28 13:05:30
Data edycji: 2024-10-06 14:58:57
Ilość wyświetleń: 2176
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej