Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

ŻUCZKI

Co w trawie piszczy?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nauczyciele prowadzący grupę:
p. Aleksandra G. i p. Karolina Cz.
Woźna
oddziałowa: p. Monika B.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozkład zajęć:
Angielski: wtorki i czwartki
Rytmika: środa
Ogólnorozwojowe: piątek
Koło matematyczne: co drugi wtorek
Koło Savoir vivre: co drugi wtorek
Koło jęz. Angielskiego: środa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co w tym miesiącu?

  1. Spotkanie z nauka;
  2. Wszyscy jesteśmy tacy sami;
  3. Nasze inspiracje;
  4. Nasze marzenia;

Zamierzania  dydaktyczno - wychowawcze (cele główne): 

Cele operacyjne (Dziecko):

  • Śpiewa pierwszą zwrotkę piosenki Jesteśmy Polakami,

  • Rytmicznie maszeruje po obwodzie koła;

  • Śpiewa w grupie tekst pląsu Amse adamse flore,

  • Wie, na czym polega praca piekarza, cukiernika, kucharza,

  • Odpowiada na pytanie: Jak zostać maset chefem?

  • Projektuje kartę dań,

  • Lepi z ciastoliny lub plasteliny ciastko,

  • Bierze udział w zabawach tradycyjnych w kręgu,

  • Wodzi wzrokiem za kciukiem,

  • Prawidłowo trzyma narzędzie do pisania,

  • Wykonuje poprawnie ćwiczenia ręki przed pisaniem,

  • Rozpoznaje głoskę i w nagłosie,

  • Rozpoznaje głoskę I w wygłosie,

  • Rozpoznaje literę i wśród innych liter,

  • Kreśli literę i po śladzie,

  • Odpowiada na pytanie: W czym jestem dobry/dobra?,

  • Rozpoznaje po rytmie znane piosenki,

  • Tnie po liniach prostych,

  • Wykonuje twórcza pracę,

  • Maszeruje po kole,

  • Maszeruje w miejscu,

  • Rozpoznaje symbole narodowe (flagę, godło, hymn),

  • Przyjmuje postawę na baczność,

  • Mówi z pamięci tekst powitania grupowego,

  • Bierze udział we wspólnym dekorowaniu Sali,

  • Śpiewa piosenkę Jesteśmy Polakami,

  • Odpowiada na pytanie: Dlaczego potrzebujemy pokoju na świecie?

07.11.2025

Narodowe Święto Niepodległości

Kształtowanie postawy patriotycznej.

20.11.2025

Dzień Praw Człowieka

Kształtowanie świadomości posiadania własnych praw.

25.11.2025

Dzień Pluszowego Misia

Rozwijanie empatii i poczucia odpowiedzialności za

zabawki, poznanie historii obchodzenia Dnia

Pluszowego Misia.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W tym miesiącu uczymy się piosenki:

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nasza grupa w tym roku bierze udział w projekcie:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W naszej grupie uczymy się, bawimy i zdobywamy nowe umiejętności!

 

 

Data dodania: 2021-06-28 13:05:30
Data edycji: 2025-11-17 01:04:53
Ilość wyświetleń: 2869
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej